10 Mart 2014 Pazartesi

ABİYE ELBİSE VE ÇANTASI...

Merhaba...

Bu gün Ankara yağmurlu... 

Blogumu açtıktan sonra anladığım şeylerden biri de güneşli günün kıymeti:))

Ecer'ciğim "güneş batmadan bunun fotoğrafını çekmem lazım" diyerek çalışmaları hızlandırdığında (zaten insanüstü hızla çalıştığımız düşünülürse) ters ters baktığım olmuştur:))

Bu gün geçtiğimiz aylarda yaptığım bir çalışmayı paylaşacağım sizlerle...

Astar olarak kemik rengi saten kullanarak, siyah güpür dantelle çalıştığım bu abiye, bir nişanda giyilmek üzere dikildi...

Elbiseyi dikerken bir de hediye çanta yapmak istedim. Saten kumaşı evaya yapıştırıp dantelin uygun yerinden kapağına elle aplike yaptım. Kapatmasında mıknatıslı çıt çıt kullandım...

Sahibi beğendi. Bakalım sizler de beğenecek misiniz....

Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle....











8 yorum :

  1. Bence çok şık olmuş :)

    Ellerinize sağlık.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Aysun:) beğenmenize sevindim...

      Sil
  2. demek ters ters bakıyodun ablacım:D bu elbise çok hoş:)

    YanıtlaSil
  3. Çanta çok iyi görünüyor elbisede harika olmuş çantanın ayrintilarini resimleme firsatiniz olursa sevinirim bunun degil tabi bu coktan gitti galiba :))) bol dikisli günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çoktan gitti:)) bir daha aynı çantadan yaparsam tabi resimlerim:) beğenmenize sevindim:)

      Sil
  4. Merhaba,
    Ellerinize sağlık çok şık olmuşlar.
    Blogunu sevdim, takibe alıyorum. Bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Necla... blogumu beğenmenize de sevindim veee geldim bile:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...