24 Mart 2014 Pazartesi

DOMATES KASASINDAN...

Merhaba...

Çocuklu evlerde rahatlıkla kullanılabilecek geri dönüşüm çalışması...

Evimin antresinde atkı, bere, eldiven koyabileceğimiz bir yere ihtiyacımız vardı...Hem maliyeti düşük hem de şirin bir çalışma oldu. Domates kasalarını beyaza boyayarak içine kılıf diktim. Biz çok rahat kullanıyoruz:)

 Evime gelen anaokulu müdiresi müşterim fikri çok sevdi ve okulda kullanmak üzere altı tane sipariş verdi. Güle güle kullansınlar...


Montlarımızı astığımız askılar da eşimin becerisi...





19 yorum :

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuşlar, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel fikir harika olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  4. Ailecek marifetlisiniz maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Süpersiniz Maşallah.. Kasalar çok CiCi olmuş güle güle kullan İnşallah.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlı cadı:) beğenmenize sevindim...

      Sil
  6. hımmm, "yorum bırakın" yazısı ile ilgili çok keyifli bi yorum yapmışsın. şimdi okudum. :)

    YanıtlaSil
  7. :)) gerçekten çok yoğunum... takip ettiğim blogların sadece yeni yayınlarına bakıp çıkıyorum:( yorum yapmayınca beklemek de yüzsüzlük gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun ya önemli diil kii. öncelikle önemli olan yazı yazmak ki. okumak 2. planda. üzme kendini. zamanın olunca okursun kii :)

      Sil
  8. dimi..yetişebildiğim kadar artık ne yapalım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hıhım ivit dii :))) ecer de gelmiş bugün bana. o hiç yorum yapmaz. ama gelmiş kikiki :) yorum yapmaz ama okur o yazılarımı gizli gizli :)

      Sil
    2. :)))) çok güldüm :))) biz de böyle gizli hayranın olalım bari:)

      Sil
  9. çok hoş olmuş.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Nasıl güzel bir fikir, ellerinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim meltem:)) benden de sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...